Лебедєв захотів 5 мільйонів за логотип Севастополя

Місто не знайшло таких грошей

Севастополь не зміг скористатися послугами "Студії Артемія Лебедєва" для замовлення туристичного бренду міста через високу вартість і нестачу коштів – за послуги була запрошена ціна в п'ять мільйонів рублів. Про це заявив виконуючий обов'язки голови департаменту пріоритетних напрямків Сергій Смирнов, передає Regnum.

"Ми звернулися до студії Лебедєва. Вартість з розробки тільки логотипу для Севастополя він оцінив у п'ять мільйонів рублів, при цьому вказавши терміни на його створення близько трьох місяців. У нас в держпрограмі на брендбук і логотип було передбачено п'ять мільйонів рублів. Для того, щоб змінити суму фінансування, треба було б заново запускати бюджетний процес", – сказав Смирнов.

Реклама

Повідомляється, що 15 вересня будуть відомі підсумки конкурсу зі створення туристичного бренду, до експертної комісії увійшли члени туристичного співтовариства, історики, художники і дизайнери. "Найголовніше – спробувати змістити подієвий туризм з літнього періоду. Зараз літо насичено заходами. Місту важливо, щоб подієві заходи проходили в невисокий сезон, подібно Кримському військово-історичному фестивалю, який пройде у вересні. Також важливо, щоб захід був одноденним і проходив протягом тривалого часу – коли турист, вибираючи той чи інший захід, зупинявся б в місті на три або чотири дні", – додав Смирнов.

До слова, скандально відомий своїми проектами дизайнер Артемій Лебедєв вже не раз потрапляв до поля зору ЗМІ своїми епатажними витівками і неоднозначними висловлюваннями. Користувачі соцмереж обсміяли логотип московського метро, представлений студією Лебедєва 2014 року за 6 мільйонів доларів... Новий бренд майже нічим не відрізнявся від старого.

Реклама

img_cd44f4d0e5c5c02120bd19bfb340f452_1_760_380

Крім того, 2011 року Криму був запропонований туристичний логотип від дизайнера Михайла Літюга зі словами "Йух вам!". Реакція Артемія Лебедєва не змусила себе довго чекати: "Мені здається, найближчим десятиліттям Криму не вдасться розробити вдалішого бренду. Дуже гідна робота".

img_krim_logo_yuh_shmon_570_569_01

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
Діпломатичний фронт
Більше новин
Life новини
Більше новин

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти